گام چهارم، در راستای ارتقای دانش بازاریابی دیجیتال در میان صاحبان کسب و کار و پرورش متخصص بازاریابی دیجیتال، برگزاری کارگاه های دیجیتال مارکتینگ را در رسالت خود گنجانیده است. مخاطبان این کارگاه ها عمدتاً صاحبان کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها و علاقمندان به حوزه بازاریابی دیجیتال می باشد.

کارگاه اصول بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال را نمی توان چیزی جدای از اصول بازاریابی دانست.  تمامی آنچه که در دیجیتال مارکتینگ با آن سرکار دارید در حکم ابزارهایی هستند که باید در راستای اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند، تا در نهایت موجب ارتقای کسب و کار شما شود. در غیر این صورت اقدامات شما در بازاریابی دیجیتال می تواند در مقابل یک دیگر قرار بگیرد و حتی دست آورد های یکدیگر را خنثی سازد. برای موفقیت در این حیطه شما نیاز به تدوین یک استراتژی بازاریابی دیجیتال دارید، تا تمامی ابزارها را به صورت مناسب و در راستای اهداف کسب و کار خود بکار ببرید.

سرفصل ها:

  • روندهای حاکم بر بازاریابی دیجیتال
  • مفهوم قیف فروش و شاخص های کلیدی
  • تدوین استراتژی بازارایابی دیجیتال
  • مخاطب شناسی
  • تحلیل رقبا
  • طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ
  • دیجیتال برندینگ
  • اصولSEO
  • انواع روش های دیجیتال مارکتینگ
  • تکنیک A/B testing
بیشتر بخوانید

کارگاه بازاریابی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا را می توان از زیربنایی ترین و مهم ترین مهارت های یک دیجیتال مارکتر دانست. فعالیت در شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، مدیریت فروشگاه آنلاین و وب سایت، SEO و… همه، یک پای در بازاریابی محتوا دارند. توانایی شما در خلق یک محتوای اثربخش نقش مهمی در موفقیت در انواع روش های بازاریابی دارد.

سرفصل مطالب:

  • بازاریابی محتوا چه هست و چه نیست
  • چه کسب و کارهایی به بازاریابی محتوا احتیاج دارند
  • تدوین استراتژی محتوا
  • مخاطب شناسی و خلق پرسونای مخاطب
  • تکنیک های اثربخش نویسی
  • انواع محتوا
  • شاخص های ارزیابی محتوا
بیشتر بخوانید
کارگاه بازاریابی محتوا
ابزارهای تحلیل کسب و کار

کارگاه ابزارهای تحلیل کسب و کار

مدیریت یک کسب و کار بدون دریافت اطلاعات از واکنش مشتریان و آشنایی با سلیقه مصرفی و رفتاری آنان به هدر دادن منابع است. این مسئله در کسب و کار آنلاین اهمیتی دو چندان خواهد داشت. چرا که تعداد مشتریان در مقایسه با کسب و کار سنتی چندین برابر است و به علاوه رویارویی مستقیم با مشتریان اتفاق نمی افتد. ابزارهای مختلفی در دنیای آنلاین وجود دارند که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. تنها باید نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید.

سرفصل مطالب:

  • Google Analytics
  • Heap Analytics
  • Hotjar
  • Google Trends
  • Kw finder
 
 
بیشتر بخوانید

کارگاه بازاریابی شبکه های اجتماعی

حضور کسب و کارها در شبکه های اجتماعی امروزه باتوجه به نفوذ روزافزون شبکه های اجتماعی در جامعه ایرانی دیگر یک ضرورت انکار ناپذیر است. کسب و کارها باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند، اما چگونه و به چه صورت؟ چگونه می توان بالاترین نرخ تبدیل را برای کسب و کار خود به ارمغان آورد؟

سرفصل مطالب:

  • آشنایی با انواع شبکه های اجتماعی و کاربرد آن با توجه به نوع کسب و کار
  • اینستاگرام و اصول کار با آن
  • پروفایل بیزنس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟
  • نحوه ساخت پروفایل بیزنس
  • نرخ مشارکت یا Engagement Rate چیست؟
  • آموزش تعیین استراتژی و نکات تولید محتوا
  • معرفی اپلیکیشین های کاربردی برای تولید محتوا
  • کمپین تبلیغاتی چیست و انواع آن
  • اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ آیا لازم و ضروریست؟
  • ابزارهای تحلیل در اینستا گرام

مدت کارگاه:

  • این مباحث به صورت کارگاه ۴ ساعته برگزار خواهد شد.
بیشتر بخوانید
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
طراحی سایت

کارگاه مقدماتی طراحی سایت

طراحی وب سایت به عنوان اولین گام اجرایی شروع یک کسب و کار آنلاین است. یادگیری Word press به عنوان محبوب ترین نرم افزار مدیریت محتوای آنلاین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانش برنمه نویسی ظرف چند ساعت وب سایت خود را راه اندازی نمایید.

سر فصل مطالب:

  • معرفی WordPress
  • هاست و دامنه
  • نصب وردپرس
  • کاربا منوی داشبورد
  • افزونه چیست
  • معرفی افزونه های کاربردی
  • مدیریت برگه ها
  • مدیریت پوسته ها
  • ساخت و مدیریت منوها
  • نکات مربوط به امنیت در وردپرس
  • SEO در wordpress
 
بیشتر بخوانید

به چه خدماتی نیاز دارید؟

خدمات خود را در صفحه ی “خدمات گام چهارم” معرفی کرده ایم، با این حال اگر به موارد دیگری در زمینه های مرتبط نیازمندید، با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید بهترین موارد به شما پیشنهاد خواهد شد.