اهمیت و مزایای ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی چیست؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی یکی از روش‌های رایج بازاریابی محتوا است که در سال‌های اخیر و با گسترش اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و سوشال‌مدیاها مانند اینستاگرام بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گرفته.

در این نوشته قصد داریم با این روش تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ آشنا شده و پیرامون سناریوی ساخت ویدیوی حرفه‌ای و ابزارهای تولید و ادیت (ویرایش) ویدیو صحبت کنیم.

ادامه مطلب »
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

زمان مطالعه: ۸ دقیقه دیجیتال مارکتینگ از شیوه های نوین بازاریابی در فضاهای اینترنتی می باشد که البته دارای روش های متنوعی است که با گذشت و رشد تکنولوژی بازاریابی دیجیتال جایگزین روش های سنتی تبلیغات شده است. با توجه به استفاده روز افزون کاربران از این فضا، شرکت ها با این روش می توانند مشتریان زیادی را از بین کاربران جذب کنند. البته که تبلیغات در این فضا نیازمند دانش و مهارت های خاص خود است.

ادامه مطلب »
شکسته نویسی در بازاریابی محتوا زبان محاوره را برای ارتباط با مشتری ملموس تر می کند.

اصول شکسته نویسی در بازاریابی محتوا

زمان مطالعه: ۷ دقیقه درست نوشتن و در عین حال صمیمانه نوشتن دغدغه بسیاری وبلاگ نویسان است. هندوانه یا هندونه؟، می خواهم یا می خوام؟، ماست یا ماس؟ خانه یا خونه؟
در این مقاله اصولی برای شکسته نویسی معرفی می کنیم

ادامه مطلب »
کپی رایتر کسی است که مشتری را برای خرید یک محصول،تماس برای دریافت اطلاعات و...ترغیب می کند.

کپی رایتر کیست؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه وقتی می گویید “من یک نویسنده کپی رایتر هستم”، بسیاری از افراد فکر می کنند نویسنده کپی رایتر بدان معنی است که شما می توانید از اطلاعات آن ها در برابر سرقت محافظت کنید و آن را حق کپی رایت و غیره ربط می دهند.

ادامه مطلب »
تبلیغات نمایشی ابزاری مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

انواع رسانه در دیجیتال مارکتینگ- قسمت دوم (شبکه های اجتماعی)

زمان مطالعه: ۷ دقیقه در قسمت اول معرفی انواع رسانه های دیجیتال در مورد تبلیغات نمایشی صحبت کردیم و  تبلیغات بنری، تبلیغات همسان، تبلیغات بینابینی، تبلیغات ویدئویی را برسی کردیم. دانستیم که این نوع تبلیغات با هدف افزایش آگاهی مخاطبان از برند کسب و کار شما و افزایش ترافیک وبسایت انجام می شود.

ادامه مطلب »
در رسانه دیجیتال برای انتشار محتوا به منظور بازاریابی رسانه های دیجیتال از ابزارهای مجهز به پردازشگر دیجیتال استفاده می کنند.

انواع رسانه ها در دیجیتال مارکتینگ-قسمت اول

زمان مطالعه: ۷ دقیقه تمامی رسانه هایی که شما برای تبلیغ محصولات و خدمات خود چه در محیط سنتی و چه در فضای آنلاین از آن استفاده می کنید، حکم ابزارهایی را دارند که به شما کمک می کنند تا محصول خود را به مشتریان معرفی کنید. اما کدام رسانه می تواند موفقیت شما را تضمین کند؟

ادامه مطلب »