کمپین های تبلیغات دیجیتال گام چهارم
موفقیت در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی مستلزم ابزارها و مهارت هایی است که شما را در ارتباط موثر با مخاطبان و تحلیل کسب و کار یاری می کنند.
گام چهارم در طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین، سئو و تحلیل رفتار کاربران به صورت برونسپاری کامل یا خدمات مشاوره در کنار شما خواهد بود.
روزانه چه تعداد اپلیکیشن را در موبایلتان باز می کنید؟ اپلیکیشن های بازی، استریم موزیک، دیکشنری و … تبلیغات در اپلیکیشن ها فرصت بی نظیری برای معرفی کسب و کارتان است. اگر کسب و کار آنلاین دارید، فرصت استفاده از تبلیغات در اپلیکیشن ها را از دست ندهید، یقینا باعث رشد فروشتان می شود.
اما کدام اپلیکیشن ها برای کسب و کار شما مناسب هستند؟
تبلیغات بنری به معنای نمایش تبلیغات به صورت بنرهای گرافیکی ساده در سایت های پرترافیک است، که با هدف یادآوری برند انجام می گیرد. ازجمله مزایای این نوع تبلیغ کم هزینه بودن آن است، به همین دلیل می توان در تیراژ بالایی از آن استفاده کرد و به Reach بالایی رسید.
تصور کنید مشغول مطالعه یا تماشای یک محتوا در مورد موضوع مشخصی(مثلاً گردشگری) هستید. فکر می کنید انتشار چه تبلیغاتی در این میان می تواند توجه شما را با احتمال بیشتری جلب نماید؟! تبلیغات محصولات و خدماتی در ارتباط با تور های گردشگری، هتل ها، ملزومات سفر و یا تبلیغات مربوط به لوازم خانگی؟!
تبلیغات ویدئویی به معنی تولید و انتشار محتوای ویدئویی در فضای دیجیتال از جمله رسانه های پخش محتوای ویدئویی مانند آپارات، اپلیکیشن های موبایل و شبکه های اجتماعی می باشد. در سال های اخیر انتشار محتوای ویدئویی در اینترنت رشد چشم گیری داشته است. آمارها بازاریابی ویدئویی را یکی از جذاب ترین روش های تبلیغات ساخته است.
با صرف هزینه قابل قبولی گوگل لینک کسب و کار شما را با توجه به کلمات کلیدی سایت شما در صدر لینک ها قرار می دهد. علی رغم پولی بودن تبلیغات در گوگل، موفقیت در این نوع تبلیغات پیچیدگی های خاص خود را دارد و مهارت های خاص خود را می طلبد. بارها دیده شده که با وجود پرداخت هزینه در گوگل، لینک سایت نه تنها در ابتدای صفحه اول نیامده، بلکه گاهی حتی به صفحه دوم می رود. اجرای یک کمپین تبلیغاتی Google ads، اگرچه با پرداخت هزینه انجام می شود، ملاحظاتی در ارتباط با شیوه قیمت گذاری و استفاده از کلمات کلیدی وجود دارد.
ایمیل مارکتینگ می تواند یکی از موفق ترین روش های تبلیغاتی کسب و کار شما باشد. زیرا در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی هزینه بسیار ناچیزی دارد و علاوه برآن ایمیل قابلیت شخصی سازی بالایی دارد. ROI ایمیل در سال ۲۰۱۶ به طور متوسط ۱۲۲% اعلام شده است. این عدد چهار برابر بیشتر از ROI سایر روش های دیجیتال مارکتینگ است. اما استفاده نادرست از ایمیل های تجاری آن را تبدیل به Spam می کند و به برند شما آسیب می رساند. در اجرای کمپین تبلیغاتی ایمیلی، بسیاری از نکات فنی و تجربی مهم می باشند. گروه تخصصی گام چهارم ایمیل مارکتینگ را به صورت اصولی طراحی و اجرا می نماید تا هم نرخ بازگشت سرمایه مناسبی داشته باشد و هم از برند شما محافظت نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً با ما تماس بگیرید.
به چه خدماتی نیاز دارید؟
خدمات خود را در صفحه ی “خدمات گام چهارم” معرفی کرده ایم، با این حال اگر به موارد دیگری در زمینه های مرتبط نیازمندید، با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید بهترین موارد به شما پیشنهاد خواهد شد.
WhatsApp us
مدیریت حضور در شبکه های اجتماعی راهی نسبتاً ارزان برای انتشار آوازه برند شما در بازار است و حضور موفق در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی پرطرفدار این روزها، نیازمند هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق و هم راستا با اهداف برند کسب و کار، تولید محتوا متناسب با اهداف تعیین شده و مدیریت ارتباط با کاربران می باشد. تیم گام چهارم در سه مرحله هدف گذاری و شناسایی نیازها، برنامه ریزی و تولید محتوای جذاب و مدیریت نحوه تعامل با مخاطبان در کنار شما خواهد بود.