کانون بازاریابی دیجیتال گام چهارم

خدمات وب گام چهارم

موفقیت در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی مستلزم ابزارها و مهارت هایی است که شما را در ارتباط موثر با مخاطبان و تحلیل کسب و کار یاری می کنند.

گام چهارم در طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین، سئو و تحلیل رفتار کاربران به صورت برونسپاری کامل یا خدمات مشاوره در کنار شما خواهد بود.

سئو

خدمات SEO

بهترین جا برای پنهان کردن یک جنازه صفحه دوم گوگل است

کمتر از ۱۰% کاربران، صفحه دوم موتور جستجوی گوگل را باز می کنند و حتی کمتر از ۸۵% آنان تنها بر روی ۷ لینک اول کلیک می کنند. این یعنی اگرسایت شما در لینک های اول موتور جستجوی گوگل قرار نگیرد، فرصت ایجاد ارتباط با مشتریان جدید را از دست داده اید و در مقابل رقبای شما این فرصت را از شما ربوده اند.

شما دیده نمی شوید، اگر در صفحه اول موتور جستجوی گوگل نباشید. اصلاً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده است”

اما موتور جستجوی گوگل بر اساس چه معیارهایی لینک شما را بالاتر ز سایرین قرار می دهد؟

این سوالی است که سئوکاران به آن پاسخ می دهند. در واقع موتور جستجوی گوگل از الگوریتم های پیشرفته ای بری شناسایی سایت های مناسب برای جستجوی کاربران استفاده می نماید و همواره در حال ارتقای آن است. اما گوگل هرگز این الگوریتم ها را منتشر نکرده و آن را جزء رازهای شغلی خود می داند. خبر خوب آنکه سئو کاران بیکار ننشسته اند و از طریق مهندسی معکوس سعی دارند این الگوریتم را شناسایی کنند. این ها همه موجب شکل گیری دانشی شده که به آن SEO گفته می شود. گروهی SEO را برابر بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimizatiom) گروهی آن را بهینه سازی تجربه موتورهای جستجو(Search Experience Optimization) می دانند. درواقع SEO مسابقه ای است میان سئوکاران و کمپانی گوگل. “مسابقه سئو”.

بیشتر بخوانید

طراحی سایت

سایت شما حکم ویترین کسب و کار شما را دارد.

  • یک دفتر کار شیک و حرفه ای چقدر می تواند نظر شما را به عنوان مشتری جلب کند؟
  •  یک ساختمان اداری با شکوه و مدرن با پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده چه میزان در جلب اعتماد شما موثر است؟

صاحب هر کسب و کاری که باشید حرفه ای و کار بلد بودن برایتان حیاتی است. اما در کنار آن، مخاطبان شما هم باید شما را حرفه ای ببینند تا به شما اعتماد کنند.

وب سایت شما همان نقش دفتر کار حرفه ای را برای شما بازی می کند. اما سایت حرفه ای، تنها یک سایت زیبا نیست.

باور کنید: طراحی سایت معجونی است از تکنیک برنامه نویسی و هنر، تجربه و دانش بازاریابی است که به ویژگی های زیر ختم می شود:

  • طراحی تجربه کاربری مناسب
  • طراحی یکپارچه در راستای شخصیت برند
  • سازگاری با ابزارهای گوناگون (موبایل، تبلت و لپتاپ) یا به اصطلاح Responsive
  • بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت
  • بهینه سازی موتورهای جستجو
 
 
بیشتر بخوانید
طراحی سایت
کسب و کار انلاین

طراحی فروشگاه آنلاین

دوست دارید فروشگاه خود را کجا برپا کنید؟

  • راسته بازار!
  • یک فروشگاه بزرگ، شیک و زیبا سرنبش!
  • جایی که پاخور زیادی داشته باشد!

این موارد، ایده آل هر کسب و کاری است. اما آیا از پس هزینه های آن بر می آیید؟ آیا از قیمت های سرسام آور اجاره بها و مالیات و .. خبر دارید؟

فروشگاه آنلاین به راحتی این مشکل را برای شما حل می کند. شما با فروشگاه آنلاین نه تنها در هزینه های بالای اجارهی یک مکان صرفه جویی می کنید، بلکه محدودیت های جغرافیایی راهم کنار می زنید. پاخور فروشگاه آنلاین شما دیگر محدوده ی بازار یا افرادی که از جلوی مغازه شما می گذرند نیست! پاخور فروشگاه آنلاین شما گستره بی پایان اینترنت است: یک شهر، یک استان، چند استان، تمامی ایران و… تا جایی که ظرفیت سیستم توزیع تان به شما اجازه می دهد می توانید پاخور مغازه خود را انتخاب کنید.

خرید از فروشگاه های آنلاین در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته است. آمارهای رسمی مبالغ تراکنش بسیاری بالایی برای خرید آنلای ثبت کرده اند و این می تواند مژده فرصت های جذاب برای فروشگاه آنلاین شما باشد. تیم طراحی گام چهارم با بهره مندی از نیرو های متخصص، فروشگاه های آنلاین، حرفه ای، با امنیت بالا و متناسب با کسب و کار شما را برای شما تضمین می کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید

تحلیل رفتار کاربران سایت

با چشمانی باز بودجه خود را خرج کنید.

اگر نتوانید چیزی را اندازه بگیرید، نمی توانید آن را ارتقاء دهید.

  • نقاط قوت کسب و کار شما چیست؟
  • کاربران شما اغلب از کدام قسمت سایت شما بازدید می کنند؟
  • چه قسمت هایی از سایت جذاب است و چه قسمت هایی کاربر را گیج و گمراه می کند؟
  • کدام روزهای سال بیشترین بازدید از سایت را داشته اید؟ کاربران شما بیشتر از کدام منطقه جغرافیایی هستند؟
  • بازدیدکنندگان سایت شما با چه واژه های جستجویی وارد سایت شما شده اند؟
  • کلید واژه های ترند مرتبط با سایت شما کدام است؟

دانستن پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر، یقیناً در تصمیم گیری صحیح در رابطه با کسب و کارتان شما را یاری می کنند. شما باید با چشمانی باز، بودجه خود را خرج کنید.

بیشتر بخوانید
تحلیل رفتار کاربران

به چه خدماتی نیاز دارید؟

خدمات خود را در صفحه ی “خدمات گام چهارم” معرفی کرده ایم، با این حال اگر به موارد دیگری در زمینه های مرتبط نیازمندید، با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید بهترین موارد به شما پیشنهاد خواهد شد.