
کارگاه اصول بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال را نمی توان چیزی جدای از اصول بازاریابی دانست. تمامی آنچه که در دیجیتال مارکتینگ با آن سرکار دارید در حکم ابزارهایی هستند که باید در راستای اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند، تا در نهایت موجب ارتقای کسب و کار شما شود. در غیر این صورت اقدامات شما در بازاریابی دیجیتال می تواند در مقابل یک دیگر قرار بگیرد و حتی دست آورد های یکدیگر را خنثی سازد. برای موفقیت در این حیطه شما نیاز به تدوین یک استراتژی بازاریابی دیجیتال دارید، تا تمامی ابزارها را به صورت مناسب و در راستای اهداف کسب و کار خود بکار ببرید.
سرفصل ها:
- روندهای حاکم بر بازاریابی دیجیتال
- مفهوم قیف فروش و شاخص های کلیدی
- تدوین استراتژی بازارایابی دیجیتال
- مخاطب شناسی
- تحلیل رقبا
- طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ
- دیجیتال برندینگ
- اصولSEO
- انواع روش های دیجیتال مارکتینگ
- تکنیک A/B testing
بیشتر بخوانید