کانون بازاریابی دیجیتال گام چهارم

کمپین های تبلیغات دیجیتال گام چهارم

موفقیت در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی مستلزم ابزارها و مهارت هایی است که شما را در ارتباط موثر با مخاطبان و تحلیل کسب و کار یاری می کنند.

گام چهارم در طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین، سئو و تحلیل رفتار کاربران به صورت برونسپاری کامل یا خدمات مشاوره در کنار شما خواهد بود.

تبلیغات در اپلیکیشن

تبلیغات در اپلیکیشن

نفوذ روزافزون موبایل های هوشمند، بازار مناسبی برای انواع اپلیکیشن های موبایل فراهم آورده است. تخمین زده می شود که هر فرد در دنیا روزانه به صورت متوسط از ۳۰ اپلیکیشن استفاده می نماید. این مسئله فرصت مناسبی برای  بازاریابی در اپلیکیشن ها به وجود آورده است. 

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان

تصور کنید مشغول مطالعه یا تماشای یک محتوا در مورد موضوع مشخصی(مثلاً گردشگری) هستید. فکر می کنید انتشار چه تبلیغاتی در این میان می تواند توجه شما را با احتمال بیشتری جلب نماید؟! تبلیغات محصولات و خدماتی در ارتباط با تور های گردشگری، هتل ها، ملزومات سفر و یا تبلیغات مربوط به لوازم خانگی؟!

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی به معنی تولید و انتشار محتوای ویدئویی در فضای دیجیتال از جمله رسانه های پخش محتوای ویدئویی مانند آپارات، اپلیکیشن های موبایل و شبکه های اجتماعی می باشد. در سال های اخیر انتشار محتوای ویدئویی در اینترنت رشد چشم گیری داشته است. آمارها بازاریابی ویدئویی را یکی از جذاب ترین روش های تبلغات ساخته است. 

تبلیغات ویدئویی

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ می تواند یکی از موفق ترین روش های تبلیغاتی کسب و کار شما باشد. زیرا در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی هزینه بسیار ناچیزی دارد و علاوه برآن ایمیل قابلیت شخصی سازی بالایی دارد. ROI ایمیل در سال ۲۰۱۶ به طور متوسط ۱۲۲% اعلام شده است. این عدد چهار برابر بیشتر از ROI سایر روش های دیجیتال مارکتینگ است. اما استفاده نادرست از ایمیل های تجاری آن را تبدیل به Spam می کند و به برند شما آسیب می رساند. در اجرای کمپین تبلیغاتی ایمیلی، بسیاری از نکات فنی و تجربی مهم می باشند. گروه تخصصی گام چهارم ایمیل مارکتینگ را به صورت اصولی طراحی و اجرا می نماید تا هم نرخ بازگشت سرمایه مناسبی داشته باشد و هم از برند شما محافظت نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً با ما تماس بگیرید.

ایمیل مارکتینگ
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مدیریت حضور در شبکه های اجتماعی راهی نسبتاً ارزان برای انتشار آورزه برند شما در بازار است و  حضور موفق  در شبکه های اجتماعی به خصوس اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی پرطرفدار این روزها، نیازمند هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق و همراستا با اهداف برند  کسب و کار، تولید محتوا متناسب با اهداف تعیین شده و مدیریت ارتباط با کاربران می باشد.  تیم گام چهارم در سه مرحله هدفگذاری و شناسایی نیازها، برنامه ریزی و تولید محتوای جذاب و مدیذیت نحوه تعامل با مخاطبان  در کنار شما خواهد بود.

 

به چه خدماتی نیاز دارید؟

خدمات خود را در صفحه ی “خدمات گام چهارم” معرفی کرده ایم، با این حال اگر به موارد دیگری در زمینه های مرتبط نیازمندید، با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید بهترین موارد به شما پیشنهاد خواهد شد.